Футболистът Дейвид Бекъм официално ще потвърди статута си на модна икона, пускайки своя козметична линия.
Тя се казва HOUSE 99 и подобно на колаборациите, които прави съпругата му – Виктория за собствената си модна марка с гиганти като Estee Lauder, серията мъжка козметика на Дейвид ще си партнира с L’Oreal. Брандът ще стартира с 13 иновативни продукта, които включват всичко, от което се нуждае един мъж – от масло за брада, до балсам за коса.
Бащата на 4 деца и неостаряващ секссимвол играе активна роля в тестването на продуктите, избора на аромати и финализиране на логото върху черно-белите опаковки.
„Развълнуван съм, че най-накрая споделям HOUSE 99 с всички по целия свят!“, казва Бекъм в изявление по повод старта на марката. „За мен, грижата за себе си не е само в това как изглеждаш, а как се чувстваш. Става дума за това да се чувстваш удобно, да изпробваш нови неща и да оформяш следващия си облик: създадох HOUSE 99, за да дам на хората вдъхновението, както и правилните продукти, за да се чувствате напълно комфортно у дома, докато го експериментирате.’’
Вижте официалното промо видео на бранда тук
Снимки: Официален Instagram профил